20 Νοεμβρίου 2015

8 βήματα προς την Ευδαιμονία...




Ο Αριστοτέλης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ευδαιμονία αποτελεί το ύψιστο αγαθό στη ζωή μας και ότι, ως εκ τούτου, εν ονόματι αυτής οφείλουμε τελικά να ρυθμίζουμε τη συμπεριφορά μας. 

Τίποτε στη ζωή μας δεν είναι άσκοπο. Το καθετί παραπέμπει σε κάτι άλλο, το καθετί γίνεται για κάποιο σκοπό. 

Στην πραγματικότητα, κατ' αυτόν, μπορούμε να γίνουμε ευτυχισμένοι οποιαδήποτε στιγμή στη ζωή μας, αρκεί ο τρόπος που θα συμπεριφερθούμε να είναι ο κατάλληλος. Πρέπει να εξασφαλίσουμε το ύψιστο αγαθό της ευδαιμονίας, να εκτελούμε τις εκάστοτε πράξεις μας σωστά.





1. Κάθε μέρα θα χαμογελάω χωρίς λόγο.

2. Κάθε μέρα θα είμαι ευγνώμων, για ότι έχω και θα σταματήσω να σκέφτομαι τι δεν έχω.


3. Κάθε μέρα θα αναπνέω συνειδητά πριν σηκωθώ από το κρεβάτι και θα κάνω θετικές δηλώσεις, για παράδειγμα, αξίζω τα καλύτερα, ρέω εύκολα μέσα στα γεγονότα, αγαπάω και αξίζω την αγάπη .

4. Συχνά και σταθερά θα κάνω πράγματα για εμένα, αυτό μπορεί να είναι άθληση, χόμπι, να περάσω χρόνο με ανθρώπους που αγαπώ και με γεμίζουν, δεν θα κάνω μόνο πράγματα για τους άλλους.

5. Μηνιαία οπωσδήποτε (και πιο συχνά για όποιον μπορεί) θα ξεμπλοκάρομαι και θα αποφορτίζομαι από ότι συσσωρεύω μέσα μου και στο σώμα μου. Σπουδαία δουλειά κάνουν όλες οι ενεργειακές θεραπείες.

6. Ας αρχίσω να με αγαπώ και να με συγχωρώ για κάθε αρνητική σκέψη που κάνω κάθε δευτερόλεπτο. (ναι, τόσο συχνά κάνουμε τις λάθος σκέψεις). Αυτός είναι και ένας σίγουρος τρόπος για να αρχίσουμε να νιώθουμε μέσα μας αυτή την ποιότητα αγάπης που δεν βασίζεται στο φόβο, στην άμυνα και στο εγώ. Είναι η ποιότητα αγάπης που αμέσως και μαγικά σαν να είναι επιδημία σε κάνει να αγαπάς όλους τους ανθρώπους και βλέπεις παντού καλό

7. Να βλέπω παντού το Θεϊκό πνεύμα. Όλα είναι όπως πρέπει να είναι! Αυτή η «κατάσταση» είναι το τέλος μιας εποχής που δίνει σταδιακά τη θέση της σε κάτι ΝΕΟ. Δείτε πόσα καλά πράγματα προκύπτουν, όταν ο άνθρωπος ξεβολεύεται και δεν έχει να χάσει τίποτα πια… τότε κάνει τα μεγαλύτερα άλματα του, τότε μιλά επιτέλους με την καρδιά του αψηφώντας τους κινδύνους που του λέει το μυαλό… τότε ΖΕΙ τη ζωή του.

8. Σταματώ να είμαι μίζερος, σταματώ να γκρινιάζω και να έχω απαιτήσεις. Ώρα είναι να αρχίσουμε να δίνουμε και να όχι μόνο να παίρνουμε! Ο πλούτος που νιώθουμε μέσα στη ψυχή μας όταν δίνουμε είναι ανυπολόγιστος ...



Ο μικρόκοσμος στον οποίο ζει το κεφάλι μας, επηρεάζεται άμεσα και μόνο από το δημιουργό του. Και μαντέψτε, ποιος είναι αυτός ο δημιουργός; ΕΣΕΙΣ ! ! ! 


πηγή : Αδράστεια Διός